Dziś kanał telewizyjny Rosja został zablokowany przez siedem godzin na YouTube

 CENZURA NA YOUTUBE

 

Dziś kanał telewizyjny Rosja został zablokowany przez siedem godzin na YouTube pod pretekstem licznych i poważnych przestępstw przeciwko polityce YouTube, powiedział serwis prasowy Russia Today .

Rzecznik Google oddalił zarzuty o cenzurze motywując zamkniecie problemami technicznymi , ale biuro prasowe kanału telewizyjnego podkreśla, że ​​telewizyjne  audytorium zauważa zbieżność  faktu zakłóceń emisji, z faktem ujawnienia przez TV Rosja szczegółów brutalnego rozpędzenia demonstrantów  z ruchu  Occupy Wall .

Mam jednak nadzieję, że tak nie jest i proste błędy techniczne nie są odpowiedzialne  za przerwy.

Jesteśmy zadowoleni, że problemy są już rozwiązane i że nasze konto jest z powrotem.

Mamy nadzieję na kontynuację współpracy z firmą Google, powiedziała dziś w Rosji redaktor Marg Arina Simonyan.

 

Tevekanalen Russia Today blockerad på YouTube

19.03.2012, 11:46

Tevekanalen Russia Today har i sju timmar varit blockerad på YouTube under förevändning av talrika och allvarliga förbrytelser mot YouTubes policy, uppger RT:s presstjänst.

Googles språkrör avfärdade senare mörkläggningen som teknisk störning, men tevekanalens presstjänst påpekar att tevekanalens auditorium förknippade avbrottet med den detaljerade belysningen av rörelsen Occupy Wall streets brutala skingring.

Jag hoppas dock att det inte är så och att simpla tekniska fel ligger bakom avbrottet. Vi är glada över att problemen nu är avhjälpta och att vårt konto är tillbaka. Vi hoppas kunna fortsätta samverkan med Google även i fortsättningen, sade Russia Todays chefredaktör Margarina Simonjan.

, , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Intronizacja
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE